Stichting BIJzonder Actief

Sport en spel 17 mei. Centrum Jeugd en Gezin. Muziek, dans, voetbal of iets anders? Kijk dan verder op deze site. Bekijk voordat u naar een activiteit gaat de site van de betreffende verenigigng of neem even contact op of de locatie en tijd nog correct is zoals die op deze site wordt weergegeven. Wie vindt het leuk om mee te doen aan de IJsseslteinloop. Vind je het leuk om mee te doen met een proefles? Graag willen we aandacht vragen voor Autisport. Missschien wat voor jou? Biodanza is in beweging komen .

OVERVIEW

The website stichtingbijzonderactief.nl currently has a traffic classification of zero (the lower the more traffic). We have downloaded twenty pages inside the website stichtingbijzonderactief.nl and found one website referring to stichtingbijzonderactief.nl. We were able to find one public media sites belong to stichtingbijzonderactief.nl.

STICHTINGBIJZONDERACTIEF.NL TRAFFIC

The website stichtingbijzonderactief.nl has seen variant levels of traffic throughout the the year.
Traffic for stichtingbijzonderactief.nl

Traffic ranking (by month) for stichtingbijzonderactief.nl

Traffic ranking by day of the week for stichtingbijzonderactief.nl

LINKS TO STICHTINGBIJZONDERACTIEF.NL

WHAT DOES STICHTINGBIJZONDERACTIEF.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of stichtingbijzonderactief.nl Mobile Screenshot of stichtingbijzonderactief.nl Tablet Screenshot of stichtingbijzonderactief.nl

STICHTINGBIJZONDERACTIEF.NL SERVER

I identified that the main root page on stichtingbijzonderactief.nl took six hundred and forty-one milliseconds to load. We could not discover a SSL certificate, so in conclusion our parsers consider this site not secure.
5.157.84.29

We diagnosed that this domain is weilding the Apache operating system.

Stichting BIJzonder Actief

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The website stichtingbijzonderactief.nl had the following in the web site, "Muziek, dans, voetbal of iets anders? Kijk dan verder op deze site." I viewed that the webpage stated " Bekijk voordat u naar een activiteit gaat de site van de betreffende verenigigng of neem even contact op of de locatie en tijd nog correct is zoals die op deze site wordt weergegeven." They also said " Wie vindt het leuk om mee te doen aan de IJsseslteinloop. Vind je het leuk om mee te doen met een proefles? Graag willen we aandacht vragen voor Autisport. Missschien wat voor jou? Biodanza is in beweging komen ." The meta header had IJsselstein as the first search term. This keyword is followed by kinderen which isn't as important as IJsselstein. The other words they used was beperking. is included but could not be seen by web crawlers.

SEE SUBSEQUENT WEB SITES

Stichting Bikkel Dagbesteding voor mensen met een verstandelijke beperking

Stichting Bikkel biedt een uitdagende dagbesteding om mensen structuur te geven in hun dagelijkse leven. Het gaat om een vorm van kleinschalige dagbesteding die er op gericht is om te activeren en te stimuleren zodat we samen een concreet resultaat behalen. Met elkaar willen we een actieve bijdrage aan de samenleving leveren. Stichting Bikkel wil zich onderscheiden door te werken in kleine teams, zodat interactie tussen de deelnemers onderling en begeleiding mogelijk is. 06 - 13 35 38 06. 06 - 22 98 49 58.

Vakantiepark en manege voor kinderen met een handicap Bio Vakantieoord

Voor wie is de manege. Stichting Bio streeft ernaar om de beperking van kinderen met een handicap zo onbelangrijk mogelijk te maken zodat ook zij even onbeperkt kunnen genieten. Maak een kind blij met een BioBeer en laat daarmee vele kinderen met een handicap onbeperkt genieten. Steunt u ook dit goed doel.

Stichting BKK Kwaliteitsimpuls in kinderopvang

Informatie pedagogisch kader kindercentra 0-4 jaar. Informatie pedagogisch kader kindercentra 4 -13 jaar. Informatie pedagogisch kader Samen Verschillend. Meten, borgen en transparant maken. Varrolaan 62 3584 BW Utrecht. Informatie pedagogisch kader kindercentra 0-4 jaar. Informatie pedagogisch kader kindercentra 4 -13 jaar. Informatie pedagogisch kader Samen Verschillend.

Blommenfesteijn, Koningsdag, Jazz in Charlois, Nazomerfestival, Charloisse Kerstfair

Stichting Blommenfesteijn is de motor achter alle evenementen die op de Charloisse Kerksingel worden gehouden. Door vrijwilligers en sponsoren georganiseerd, zonder de inzet van deze zou het niet mogelijk zijn om de evenementen Blommenfesteijn, Jazz in Charlois en de Charloisse Kerstmarkt te realiseren. Op deze site kunt u alle informatie vinden.